Einde abonnementsperiode

Moeten de producten schoon worden ingeleverd?
We stellen het erg op prijs als de bestelling weer netjes bij ons retour komt. Als de bestelling heel erg vies en/of beschadigd bij ons retour komt, is het mogelijk dat je achteraf een factuur ontvangt voor reparatie en/of schoonmaak.
Wat gebeurt er als een product niet compleet is teruggegeven?
Mocht er bij de controle van het retour blijken dat deze niet compleet of defect is, worden hier kosten voor berekend. We nemen natuurlijk eerst contact met je op, of je het missende item wellicht nog in je bezit hebt.
Wat gebeurt er met een beschadigd product?
We begrijpen natuurlijk dat de kinderwagen gebruikt wordt, dus schade van “normaal” gebruikt is géén probleem. Is er sprake van onherstelbare schade, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een product overkopen aan het einde of tijdens mijn abonnementsperiode?
Als je een abonnement op Baby Max Go hebt, huur je dit product bij Baby Max. Dit betekent dat Baby Max eigenaar is van jouw bestelling. Als je een product wilt kopen, neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe wordt de restwaarde van een product berekend?

Heb je niet gevonden wat je zoekt?